jufmichelle.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn studiereis naar Kristianstad in Zweden. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalenen foto'svinden, en via de kaartweet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Michelle

Reacties

Reacties

lara

ik vindt het echt jammer dat je er niet meetr bent maar ja ik vindt het best wel cool voor je ik ben een leerling uit je eerste klas volgens mij ik ben lara ken je me nog iedereen heeft al op jesite gekkenen grt .lara

Juf Michelle

Hoi Lara, leuk dat je mijn verhaal leest en reageert!

Bram

Hoi juf Michelle.
ik hoop dat de kinderen daar het leuk vinden dat je er bent.wat ik wilde vragen is om een foto te maken van het uitzicht, als dat er is :)
hopelijk vindt je het leuk daar en succes

Groetjes, Bram

Dino

Hoi juf michelle ik ben het Dino is het leuk daar in Kristianstad ik hoop het wel hier is het ook leuk.GR.Dino tot snel

Chendrino

Hoi Juf Michelle hele leuke blog.
Ik hoop dat je heel veel plezier daar hebt en een vraag,
Ga je hun Nederlands leren?
En ik wens je heel veel succes met het vertalen en dat de activiteit goed gaat lopen .
Groetjes. Chendrino

Esmee

Heyy! Ik heb al gereageerd op een ander bericht maar ik dacht:Waarom niet ook hier? Haha. Maar goed...is het leuk daar? Lijkt het daar op onze school? Hoe gaat het trouwens? Ik hoop dat het leuk is daar. ;)

Groetjes, Esmee x

Ravi

Hoe leren ze op school?

Chayenne

Ik hoop dat je het leuk vindt in Kristianstad? En dat je de kinderen goed les geeft? groetjes Chayenne

Selma

Hoi lieve juf Michelle op school is het normaal als elke dag les. Maar hoe is het bij jou nu ik denk heel anders dan normaal misschien vind je het super spannend en misschien super stom? ik hoop dat het leuk is in Kristianstad en ik hoop dat de kinderen heel lief voor je zijn en ik hoop dat je snel terug bent. We missen je allemaal van Selma.

Kyara

Hoi juf Michelle
Hoe gaat het in Kristianstad.Ik hoop dat je het heel leuk vind.Ik denk ook dat het mooi is daar en als je de vragen nog moet voorlezen wil je dan vragen of je een foto mag maken en wil je ook vragen of ze ook een paspoort willen maken.Dan kunnen we ook weten hoe het daar is. :D
Gr. Kyara :D

Juf Michelle

Hallo allemaal,

Ik vind het erg leuk dat jullie de verhalen allemaal lezen en reageren!
Hopelijk kan ik al jullie vragen zo goed mogelijk beantwoorden!

Kristianstad is erg leuk. Een vrij kleine stad maar wel gezellig.
Chendrino als je mijn nieuwe blog leest van Dag 3 krijg je antwoord op je vraag!
De school die we vandaag bezocht hebben lijkt helemaal niet op onze school. Dat vertel ik ook in de nieuwe blog!

Groetjes,

Juf Michelle

Chendrino

Hoi Juf Michelle was de pizza lekker en kunt u ook foto's maken van de school hoe ze leren en hoe het van binnen is ? Ik wens je verder veel plezier

Chendrino

en Groetjes Chendrino

Esmee

Zijn er in Zweden op die school trouwens veel One Direction fans? :)

Karel-noah

Hoi juf Michelle, ik heb een vraag Leren ze op die tweede school ook engels en hebben hun ook aardrijkskunde

Bram :-)

haallooow juf Michelle.
best grappig dat ze al zoveel weten van ons land.
het bericht van Esmee vind ik echt niet leuk meer.
altijd One Direction he? maar goed... ik hoop dat u nog veel plezier heeft!! :)
gr. Bram

Cristian

HOI juf michelle, ik heb een vraagt leren ze op die tweede school ook comppunter

Chendrino

Hoi Juf Michelle sorry dat ik de vorige dagen niet heb gereageerd ik ben blij wanneer je terug komt.
groetjes Chendrino

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!