jufmichelle.reismee.nl

Dag 1: Naar Kristianstad

Vanmorgen om half 6 werd ik opgehaald om naar het vliegveld in Brussel te gaan. Eenmaal daar aangekomen zijn we met de groep gaan inchecken. Op het vliegveld hebben we nog even iets kunnen eten en drinken voordat we op het vliegtuig stapten. We schrokken erg van de prijzen! Omgerekend 5 Euro voor koffie vonden we veel geld.

We vlogen van Brussel naar Kopenhagen. De vlucht duurde ongeveer anderhalf uur. Kopenhagen ligt, zoals jullie misschien wel weten, niet in Zweden maar in Denemarken. We zijn in Kopenhagen op de trein gestapt en over de brug over de zee gereden. Uiteindelijk kwamen we om half drie aan in Kristianstad. Vijf minuutjes lopen en we waren al bij ons Bed&Breakfast (B&B). Even opfrissen en toenzijn we door het centrum van Kristianstad gaan lopen. Er was vrij weinig te beleven op een late zondag middag. Er liep amper iemand over straat. We hebben gezellig in een Thais restaurant gegeten en bijgekletst.

Op tijd naar bed want morgen hebben we een druk programma gepland!

Vergeet niet de foto's te bekijken voor een indruk van mijn reis.

Groetjes,

Juf Michelle

Reacties

Reacties

shadi en kyara

Juf Michelle,
We hebben vanochtend uw blog bekeken.Het waren hele leuke foto's en we hopen dat u het leuk vindt in Kristianstad,natuurlijk ook met de kinderen van de school in Kristianstad.en Heb een leuk verblijf bij het bed en breakfast (b&b). en veel suc6 met het vertalen in het engels.
Gr.van ons en van de klasgenoten en van juf Desiree.
(ps) zou u ook aan de kinderen waar u les aan geeft de groetjes van ons geven.
D
O
E
I
!!!!

amar

hey juf michelle hopelijk heeft u het leuk daar in kristianstad en kunt u misschien een foto maken hoe de zweedse kinderen uitzien of hoe hun klaslokaal eruit ziet en doe de groeten van mij aan hun en ook de groetjes voor jou en hoe laat begint bij u de school en kan je dat misschien ook in u spraak berichten zetten astublieft een vraagje dat was mn vraag en nog een goeie dag ga jij maar op vakantie phu oneerlijk doeg

Juf Michelle

Hallo meiden,

Wij gaan morgen een basisschool bezoeken dus ik hoop dat ik veel foto's kan maken voor jullie!

Ashwin

Hoe is het in Zweden en is het een mooie stad zijn er veel mensen [toeristen]?



Doei

Christian

ik vond je foto's heel leuk juf Michelle.en we hopen dat u veel foto's kunt maken van Kristianstad.Groetjes Cristian..

Esra

Hai lieve juf Michelle,
Ik hoop dat het bij Kristianstad heel leuk is en ik hoop dat u foto's kunt maken van de klas.We hebben je allemaal gemist :) en we hopen dat u het super gezellig heeft. van Esra

Juf Michelle

Hallo allemaal,

Ashwin, er zijn weinig toeristen. Het is nu natuurlijk ook niet echt de tijd voor de meeste mensen om weg te gaan!

Ik probeer zoveel mogelijk foto's te maken voor jullie!

Groetjes,

Juf Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!