jufmichelle.reismee.nl

Voorbereidingen

Op dinsdag 12 mei maakten jullie een paspoort en een collage. Dit ter voorbereiding op mijn studiereis naar Kristianstad.

Jullie vulden op deze paspoorten in hoe de lessen verlopen, met welke materialen we werken, wat we in de pauzes doen en zo verder. De paspoorten gebruik ik om de kinderen in Kristianstad een indruk te geven van het onderwijs in Nederland.
Meg, Chendrino en Esmee maakten een collage van de school. Ze liepen door de hele school en maakten foto’s met het idee om typische dingen van basisschool Steltloper vast te leggen. (Bekijk de resultaten onder het kopje 'Foto's'.)

In Kristianstad maken de kinderen (als hier de tijd en ruimte voor is) ook een paspoort. Dit zodat jullie een indruk krijgen van hoe het er op een Zweedse school aan toe gaat. Van de scholen die ik ga bezoeken maak ik ook foto’s en als eindresultaat een collage.

Bezoek iedere dag mijn account voor nieuwe verhalen en foto’s!

Laughing


Groetjes,

Juf Michelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!