jufmichelle.reismee.nl

Laatste dag

Op onze laatste dag in Kristianstad hebben we weer een school bezocht. Deze school was weer heel anders dan de vorige twee scholen die we gezien hadden. Het was een vrij moderne school met mooie en grote lokalen. We hebben verschillende lessen en klassen bezocht. Ik vond de textiel les erg leuk. De kinderen leren hier naaien, breien, enz. De kinderen konden dit erg goed!

Daarna zijn we met de hele groep studenten op een bootees geweest door Kristianstad. We zijn onderweg ergens gestopt om een fort te bekijken. Als laatste zijn we naar een natuur museum geweest. Kinderen die hier komen kunnen dan op excursie in de natuur waar het museum ligt.

Als afsluiting van de leuke, gezellige en leerzame week zijn we met z'n allen gaan uiteten. Voordat we naar bed gingen hebben we nog gezellig gekletst en spellen gespeeld.

Hopelijk vonden jullie de verhalen leuk om te lezen en waren jullie er op deze manier ook een beetje bij!

De site laadt de foto's heel moeilijk dus als dit niet lukt zorg ik dat jullie de foto's op school te zien krijgen!

Groetjes,

Juf Michelle

amar

Sorry juf Michelle dat ik zo laat heb ik gereageert sorry doei amar maar we zijn wel blij dat je weer terug bent dikke groetjes Amar