jufmichelle.reismee.nl

Dag 4

Vandaag hebben we de tweede basisschool bezocht! Een heel groot verschil met de school van gisteren. Op deze school zaten maar heel weinig Zweedse kinderen en heel veel kinderen van verschillende afkomsten. Gisteren was het juist andersom. We hebben een muziek en een rekenles gezien. We hebben ook zelf weer een lesje gegeven over Nederland en de taal. Ze wisten al veel te vertellen. Dat de hoofdstad Amsterdam is, dat we ongeveer 16 miljoen inwoners in ons land hebben en dat in Rotterdam een hele grote haven ligt.

Hierna hebben we ergens in de stad geluncht en met alle studenten de bus gepakt naar de universiteit. In Zweden houden ze iedere dag een 'fika' tussen 3 en 4. Ze nemen dan standaard een soort pauze waarbij ze koffie/thee drinken en gebak eten en met elkaar praten.

's Avonds zijn we met z'n allen gaan uiteten. Ik had fish and chips!

Morgen is alweer de laatste dag waarbij we een programma gepland hebben..

Groetjes,

Juf Michelle

Reacties

Reacties

Esmee

Heeyyy! Leuk! Fish And Chips is toch een Engels gerecht?

Groetjes, Esmee

lara

lieve juf michelle vind je het jammer om weg te gaan .ik vind het nog steeds leuk om mee tegaan met de reis hahaha maar ik vind het heel leuk dat je ook weer terug komt

Ashwin

Hey juf Michelle vind je het leuk daar en hoe gaat het met jou.Met ons gaat het goed.

Doei

Esra

Daar is het zeker heel gezellig :) en leuk. Ik hoop dat u wel zo snel mogelijk weer terug komt we hebben je allemaal gemist en u heeft ons ook zeker ook gemist :) .groetjes Essiebessie doe de kinderen de groetjes in Zweden ;)

Selma

HOI juf Michelle het eten was vast heerlijk. :) Hopelijk vond je het super leuk in Kristianstad. ;) GROETJES SELMA

Kyara

Hoi juf Michelle,
Het is verbazend wekkend dat hun al zoveel weten over Nederland,best cool.Maar wil je ook vertellen wat jullie gepland hadden .Ben heel nieuwsgierig daarom.Hihihi.Wil je ook een foto van de nieuwe school maken daar ,zou leuk zijn om te zien.
Gr. Kyara en veel plezier!!! :) ;)

amar

Hoi Juf Michelle . Dus u gaat niet naar een school ? . Maar naar verschillende scholen !. Leuk . Gisteren zijn de kinderen van groep 8 naar het kamp gegaan !. En vandaag gaan ze zwemmen en zitten wij hier te leren!. Maar ja daar kunnen wij ook niks aan doen . Volgend jaar gaan wij op kamp en zitten hun te leren Moehahahahahahahaha ! . Nee grapje ik gun hun het wel !. Wilt u misschien een foto maken van de Zweedse kinderen of van hun school ?. Doei groetjes amar .!

Bram :-)

sorry Esmee!


:)

Bram :-)

dat ik je One direction te ver vind gaan :)

Shadi

Hoi, juf Michelle
ik hoop dat u fish en chips heel lekker vindt.
en dat u nog hele leuke dingen gaat doen met alle studenten. nog een fijne dag ddddooooeeeeiiii!!!!

amar

We missen u heel erg en verral u lessen (en ook beetje de spelletjes) ssssst van Amaretje

Chendrino

Hoi Juf Michelle ik vind het knap dat ze all dingen weten over Nederland en krijgen ze ook de zelfde lessen als bij ons? En ga je dit nog eens een keer doen Reizen met je studenten.
Groetjes Chendrino

Bram :)

ik heb nog een vraag zit u op verschillende scholen of op een :)

MEG KACZMAREK

hey! fijn je weer te spreken .ik hoop dat je het leuk hebt daar ,maar dat zeker weten wel ! ik heb een paar ding wat ik je wil vragen .als dat mag ? bijv. hoe heb je het daar? is er veel verschil tussen Nederland en Kristianstad ? heb je ze al een paar Nederlandse woordjes geleerd . oo ja ,sorry dat ik afgelopen week geen bericht heb gestuurd ik was naamelijk ziek maar na een halve week tthuis ben ik wel weer opgefrist !

Esra

Jessica en Andy waren gisteren naar kamp gegaan :( ik was wel te laat om hun uit zwaaien maar ja ik kom elke dag op deze site is super de top :p EN IK SCHRIJF ELKE DAG EEN REACTIE ( EN DE HELE KLAS :) DOEG

Esmee

Oke Bram....oke..ik dacht al! Waarom zegt hij sorry? xD

meg kaczmarek

hoi juf Michelle hoe was je dag vandaag en was er veel verschil ? Gr. meg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!